Na ostatnich zajęciach z Dogoterapii przedszkolaki dowiedziały się jak należy zachować się w obecności psa, po czym każdy mógł przywitać się z pieskami. 

Obecność psa na zajęciach wyzwalała w dzieciach spontaniczną radość i otwartość względem otoczenia. Dzieci chętnie współpracowały podczas zabawy z psem, między innymi :wydawały mu komendy, karmiły i  ukrywały przysmaki oraz wyczesywały sierść.

Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki
Grupa pszczółki
Dogoterapia
Grupa pszczółki